Character sheet Groepsnaam: Leeftijd: 13 Years of lonelyness Partner:
Onderwerp: Aanmaken groep za dec 17, 2011 12:11 pm
Omdat er, nu, nog geen groepen zijn op dit forum, en we ze natuurlijk nodig hebben, kun je je nu aanmelden om er een aan te maken. Vul alleen dit lijstje in;
Voorbeeld; Naam groep; Fiery Justice Naam leider-account; Sybill Goed of slecht; Goed Eventuele info; De groep neemt meestal alleen maar gevleugelde of vliegende Skylanders aan, maar als je je goed genoeg bewijst kan Sybill wel een plekje voor je vinden. Eventuele bijzonderheden; Gevleugelde Skylanders worden getraind om vanuit de lucht aan te vallen en zijn enorm gefascineerd door het weer.
Misschien dat deze groep er komt, maar ik zal eerst even wachten..
•Regels• -Actief blijven -Goed posten -Je rang niet misbruiken
Axel Level 1
Aantal berichten : 88 Gems : 27
Character sheet Groepsnaam: Voodood's! Leeftijd: 10 Partner: -----------------------
Onderwerp: Re: Aanmaken groep vr jan 27, 2012 6:35 am
Naam Groep: Voodood's! Naam Leider-Account: WesselTT089. Goed of Slecht: Goed. Eventuele Info: Deze groep neemt alleen Voodood's aan, we hebben een strijdveld speciaal voor Voodood's, en we trainen hier om het kwaad te bestrijden. je krijgt ook een rang, van 1 tot en met 10, als je 10 bent ben je een volkomen Meester-Voodood, meer inf bij de bijzonderheden! Eventuele Bijzonderheden: het Strijdveld gaat nog komen, maar hier zijn de rangen: Rank 1 : Beginner. Rank 2 : Amateur. Rank 3 : Junior. Rank 4 : Kiddo. Rank 5 : Semi-Pro. Rank 6 : Bronze. Rank 7 : Silver. Rank 8 : Gold. Rank 9 : Pro. Rank 10 : Master-Voodood.
Axel Level 1
Character sheet Groepsnaam: Voodood's! Leeftijd: 10 Partner: -----------------------
Onderwerp: Re: Aanmaken groep vr jan 27, 2012 6:35 am
ik wou vragen of ik deze groep aan mag maken??????
Damian Admin
Aantal berichten : 164 Gems : 41
Character sheet Groepsnaam: X Leeftijd: I lost my mind so... Partner: No and I guess I don't want one
Onderwerp: Re: Aanmaken groep vr jan 27, 2012 7:17 am
Niet dubbelposten A.U.B.
MVG, Splashy
Engel Level 1
Aantal berichten : 7 Gems : 5
Character sheet Groepsnaam: Flying Fright Leeftijd: 16 Partner: No one is good enough!
Onderwerp: Re: Aanmaken groep zo jan 29, 2012 3:08 am
Naam groep; Flying Fright Naam leider-account; Engel? Goed of slecht; Slecht Eventuele info; De Flying Fright is een groep vliegende Skylanders die bij Kaos hoort, ze zijn jong en hebben sterke (voor)ouders die bij de elitekrijgers horen of hebben gehoord. Alleen Skylanders die altijd bij Kaos hebben gehoord en het goed kunnen vinden met de groepsleden worden toegelaten. Héél soms wordt er een uitzondering gemaakt en wordt er een Skylander toegelaten die niet kan vliegen, maar deze moet de rest van de groep wel bij kunnen houden tijdens het reizen. Draken worden ook toegelaten, zelfs als ze niet kunnen vliegen. Eventuele bijzonderheden; De Skylanders die worden toegelaten zijn meestal tieners.
Sybill Level 2
Aantal berichten : 129 Gems : 34
Character sheet Groepsnaam: Leeftijd: 13 Years of lonelyness Partner:
Onderwerp: Re: Aanmaken groep zo jan 29, 2012 5:33 am
#komt even zeggen wie mag aanmaken..#
Axel; Ik heb liever dat er meerdere soorten erin mogen komen, dus als alleen Magie mag dat kan nog wel..
Engel; Is goed, vind de info duidelijk etc.
Groepen worden pas vrijdag aangemaakt!
Axel Level 1
Onderwerp: Re: Aanmaken groep zo jan 29, 2012 5:40 am
Onderwerp: Re: Aanmaken groep ma feb 06, 2012 7:38 am
naam grope: de UFF(underground fighting force) nam account leider: zekroar goed of slecht:slecht eventuele info:de UFF is een groep van aarde skylanders die bij kaos horen en daar altijd al bij gehoord hebben,jong en oud,er wordt heel soms een uitzondering gemaakt(ik ben streng) bijzondere info: niet echt bijsondere info
dus mag ik hem anmaken
Damian Admin
Aantal berichten : 164 Gems : 41
Character sheet Groepsnaam: X Leeftijd: I lost my mind so... Partner: No and I guess I don't want one
Onderwerp: Re: Aanmaken groep vr feb 10, 2012 12:07 am
zou ik misschien nog iets meer informatie over de groep mogen?