Character sheet Groepsnaam: X Leeftijd: I lost my mind so... Partner: No and I guess I don't want one
Onderwerp: The Elder Elementals [Verhaal] ma feb 20, 2012 6:28 pm
Hoofdstuk 1:
“Amy! Amy, wordt wakker!” Amy voelde een hand op haar schouder die haar een beetje door de war schudde. Slaperig opende ze haar groene ogen, wazig zag ze een tafel met een schift, etui en een blad vol met krabbels voor zich. Plotseling realiseerde ze zich waar ze was, ze was tijdens biologie op school in slaap gevallen! Vlug keek ze om zich heen, had iemand gemerkt dat ze had geslapen? Meneer Janssen in ieder geval niet, hij stond nog gewoon voor de klas uit te leggen over de fotosynthese van planten. “Rustig maar, niemand heeft het gemerkt.” Zei Jason tegen haar. Jason zat naast haar in de klas en was haar beste vriend, ze kenden elkaar al bijna hun hele leven omdat Jason naast haar woonde. “Weet je het zeker?” Vroeg ze aan hem “Heeft echt niemand het gemerkt?” “Nee, zeker weten.” Jason schudde zijn hoofd. Jason had donkerblond haar en bruine ogen, hij droeg vaak shirts met geinige tekst. “hey Jase.” Zei Amy tegen hem “Kom je na school weer bij mij?” “Tuurlijk, ik neem wel mijn Skylanders mee, dat vind je hopelijk toch niet erg.” Skylanders was de favoriete game van Amy en puur toevallig ook van Jason. Amy´s favoriete Skylander was een van de drie beginSkylanders, Gill Grunt. Ze nam hem overal mee naartoe, hij zat nu zelfs in haar tas. Voor haar bracht het poppetje geluk, tenminste, sinds ze het poppetje bij zich droeg in haar tas werd ze op school minder gepest en kreeg ze betere cijfers. Niemand wist dat ze het kleine dingetje bij zich droeg, behalve Jason. Amy keek naar het schrift dat voor haar lag, er was vandaag nog niet in gewerkt en meneer Janssen zou het niet leuk vinden als ze de opdrachten niet af had. Snel pakte ze het kleine potlood en begon te werken.
Er zullen nog nieuwe dingen worden toegevoegd, Hoofdstuk 1 is nog niet helemaal af.