Skylands
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Kom de wereld van de Skylanders binnen en versla het kwade! Of probeer dát tegen te houden...
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Upgrades

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Sybill
Level 2
Level 2
Sybill


Vrouw Aantal berichten : 129
Gems : 34

Character sheet
Groepsnaam:
Leeftijd: 13 Years of lonelyness
Partner:

Upgrades Empty
BerichtOnderwerp: Upgrades   Upgrades Emptyza dec 17, 2011 10:46 am

Net zoals in het echte spel, gaat het hier ook gebeuren. Je moet je even voorstellen dat dit het plekje is van die fee.
Wanneer je genoeg Gems hebt verzameld, door middel van posts, kan je hier een aanvraagje doen voor een update.
Zorg dat je je nieuwe krachten goed gebruikt, behalve als je bij Koas hoort..

Een fee met zwarte haren landt voor je, haar blik zachtardig en opgewonden. "Wat gij zoekt heeft U nu gevonden. Betaal mij met Gems en ik zal met je dansen, zoals wij met de Skylanders al vele eeuwen hebben gedaan." Ze gebaart naar haar vreemde winkel. Je besluit haar te volgen en eindigt daar. Je voelt een vreemde vibratie door je heen gaan, alsof dit was voorbestemt. "Nou," Zegt de fee glimlachend, "Wat kan ik voor je doen?" Weer richt ze haar mystieke blik op je en je knikt.

Updrades


Er zullen op bepaalde data, speciale acties komen, bijvoorbeeld dat de updates voor de helft zijn of maar 10% korting. Houdt dus een oogje in het zeil!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://skylandersworld.actieforum.com
 
Upgrades
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Upgrades [Part I]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Skylands :: Algemeen :: Portal of Power :: Shop-
Ga naar: