Character sheet Groepsnaam: Voodood's! Leeftijd: 10 Partner: -----------------------
Onderwerp: Hoofdstuk 1 : Snippereiland. Multiple. ma jan 30, 2012 5:10 am
Axel kwam opnieuw naar snippereiland, waar je nu kon rondhangen, hij stapte over de brug en ging tegen een steen liggen, het waaide hard, dus de wolken vlogen voorbij. Opeens werd het zonlicht verduisterd door een grote donderwolk. ''Oke... wie heeft de zon uitgedaan?'' Toen de wolk wegwas liep hij een eindje verder, hij had dorst en ging dus naar de fontein. Toen hij aan het drinken was hoorde hij een stem die zei...
Laatst aangepast door Axel op vr feb 03, 2012 5:04 am; in totaal 1 keer bewerkt
Damian Admin
Aantal berichten : 164 Gems : 41
Character sheet Groepsnaam: X Leeftijd: I lost my mind so... Partner: No and I guess I don't want one
Onderwerp: Re: Hoofdstuk 1 : Snippereiland. Multiple. ma jan 30, 2012 7:45 am
Een harde wind blies op het snippereiland. Splashy, een Gill grunt, stond op een van de velden te wachten op datgene wat hij zocht. Van alle kanten kwamen chompies op hem afgerend, hier had hij op gewacht. Chompies waren makkelijk de verslaan met de ingebouwde waterspuit in zijn harpoenkanon en dat gebeurde dus ook. Hij schakelde het waterkanon in en spoot de chompies naar de andere kant van de kuil en na een tijdje waren alle chompies óf gevlucht óf verslagen. Vlak nadat Splashy de groene wezentjes had verslagen, schoof een grote, donkere wolk en een stukje verderop hoorde hij iemand zeggen: "Oke... Wie heeft de zon uitgedaan?" de kieuwman liep in de richting van de stem, maar door de gigantische wolk zag hij niet precies waar hij naartoe liep en botste tegen een rots aan. "Auw!" Hij wreef even over de plek waar zijn hoofd de rost had geraakt. De wolk was weer weg en Splashy zag een Voodood staan, maar deze liep al snel weg. Splashy volgde hem, hij had toch niets beters te doen. Toen de Vodood halt hield bij een fontein om wat te drinken liep de kieuwman naar hem toe en vroegi: "Ben jij degene die vroeg wie de zon uit had gedaan?"
Axel Level 1
Aantal berichten : 88 Gems : 27
Character sheet Groepsnaam: Voodood's! Leeftijd: 10 Partner: -----------------------
Onderwerp: Re: Hoofdstuk 1 : Snippereiland. Multiple. ma jan 30, 2012 9:07 am
''Ja, dat was ik, ik hou erg van lekker liggen in de zon.'' Axel en Splashy werder opeens belaagd door ongelooflijk veel Chompies, het enige wat ze hoorden was: ''grauwgraawagrgw''. ''Geen zorgen, ik reken wel met ze af'' zei Axel. Voordt Splashy wat kon zeggen was hij al bezig, dus besloot hij zonder iets te zeggen zijn waterspuit te gebruiken. Axel vroef zich af waar de waterstraal vandaan kwam en zag Splashy met zijn Waterkanon op de Chompies schoot. Omdat Axel niet oplette, beet er een Chompie in zijn arm, ''wha''. ''is er wat?'' vroeg de Gill Grunt. ''Haha nee hoor, als chompies in je arm bijten doet het eerst pijn, maar na een paar seconden kieteld het''. Splashy giechelde. Axel gebruikte nog een paar keer zijn Bijl, terwijl de Gill Grunt zijn Waterkanon aan het herladen was. Ondertussen schoot hij met zijn harpoengeweer. ''Dit zijn echt veel Chompies hé'' zei Axel. ''Zeker weten''. Na een half minuutje waren alle Chompies verslagen. ''Zeg hoe heet jij eigenlijk?'' vroeg Axel. ''Ik? ik ben Splashy'' ''Oke, leuke naam''
Laatst aangepast door Axel op vr feb 03, 2012 5:05 am; in totaal 1 keer bewerkt
Onderwerp: Re: Hoofdstuk 1 : Snippereiland. Multiple. do feb 02, 2012 8:38 am
een eindje verder op stond een terrafin te kijken wat er allemaal gebeurde en dacht:hmm daar zijn de chompies dus gebleven,maar wie zijn die twee,hmmmm zekroar begon te denken en riep daar na:"CHOMPIES! AANVALLEN!".
Axel Level 1
Onderwerp: Re: Hoofdstuk 1 : Snippereiland. Multiple. do feb 02, 2012 11:13 am
Axel hoorde een stem die zei: ''Chompies! Aanvallen! Axel zei het tegen Splashy of zij het hoorde, ze zij niks want de uitgeschakelde Chompies waren weg maar in plaats daarvan, waren er nieuwe! Axel besloot zijn Bijl te gebruiken, en hij zag Splashy zijn Waterkanon gebruiken. Axel weerde alle beten van de Chompies af met zijn Bijl. Hij dacht: Waarom komt dat vage figuur daar niet helpen, opeens zei splashy achter hem: ''dat is vast een handlanger van Kaos.'', waarop Axel antwoorde: ''Ahh oke... maar ik dacht weer hardop of niet soms? het was even stil, op een moment antwoorde 'hij ''dat moet dan blijkbaar wel. Axel en Splashy kwamen maar neit van de uiterst vervelende Chompies af.''We moeten zware maatregelen nemen'' zei Axel. ''Wat bedoel je!?'' zei de Gill Grunt. ''Doe je waterkanon zo hard mogelijk op mijn bijl'' zei Axel. ''Oke maar wa...'' Axel praatte er direct doorheen: ''doe het nou maar, als het niet werkt dan zien we het wel!'' ''Oke! ik doe het al''. Splashy deed zijn Waterkanon op Axel zijn bijl, Axel draaide de bijl de hele tijd en op en neer, waarnaar er een ijslaagje op de bijl kwam, de twee keken ongelooflijk verbaasd, ''hahaha! vet!'' zeiden ze allebei tegelijk. Axel gebruikte de bijl goed, hij stootte tegen elke Chompie, waarnaar ze een voor een uitgeschakeld werden, Axel en Splashy waren blij, opeens hoorden ze geritsel achter de grote cactus en een stem die zei: AU! die stekels doen pijn!... wie zou dat zijn?
Laatst aangepast door Axel op vr feb 03, 2012 10:45 am; in totaal 1 keer bewerkt
Damian Admin
Aantal berichten : 164 Gems : 41
Character sheet Groepsnaam: X Leeftijd: I lost my mind so... Partner: No and I guess I don't want one
Onderwerp: Re: Hoofdstuk 1 : Snippereiland. Multiple. do feb 02, 2012 5:19 pm
zekroar schreef:
een eindje verder op stond een terrafin te kijken wat er allemaal gebeurde en dacht:hmm daar zijn de chompies dus gebleven,maar wie zijn die twee,hmmmm zekroar begon te denken en riep daar na:"CHOMPIES! AANVALLEN!".
Zekroar, als je de regels had gelezen, wist je dat je RPG-post minstens vijf regels moet hebben.
Onderwerp: Re: Hoofdstuk 1 : Snippereiland. Multiple. vr feb 03, 2012 5:02 am
Splashy schreef:
zekroar schreef:
Zekroar, als je de regels had gelezen, wist je dat je RPG-post minstens vijf regels moet hebben.
MVG Splashy
oh sorry ik vergeet de regels wel is
Axel Level 1
Onderwerp: Re: Hoofdstuk 1 : Snippereiland. Multiple. ma feb 13, 2012 5:30 am
verwijder die twee reacties even, en dan direct deze erbij