Skylands
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kom de wereld van de Skylanders binnen en versla het kwade! Of probeer dát tegen te houden...

IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Hoofdstuk 1 : Snippereiland.

Ga naar beneden 
2 plaatsers

Wat vind jij van Hoofdstuk 1 : Snippereiland. op je Console?
Doodsaai, niks aan.
Hoofdstuk 1 : Snippereiland. Vote_lcap0%Hoofdstuk 1 : Snippereiland. Vote_rcap
 0% [ 0 ]
Erg Saai.
 0% [ 0 ]
Saai.
 0% [ 0 ]
Niet het saaiste.
 0% [ 0 ]
Gewoon...
 0% [ 0 ]
Gaat wel.
 0% [ 0 ]
Beetje leuk.
 0% [ 0 ]
Leuk.
Hoofdstuk 1 : Snippereiland. Vote_lcap50%Hoofdstuk 1 : Snippereiland. Vote_rcap
 50% [ 1 ]
Heel leuk.
 0% [ 0 ]
Super leuk!
Hoofdstuk 1 : Snippereiland. Vote_lcap50%Hoofdstuk 1 : Snippereiland. Vote_rcap
 50% [ 1 ]
Totaal aantal stemmen : 2

AuteurBericht
Axel
Level 1
Level 1
Axel

Man Aantal berichten : 88
Gems : 27

Character sheet
Groepsnaam: Voodood's!
Leeftijd: 10
Partner: -----------------------

Hoofdstuk 1 : Snippereiland. Empty
BerichtOnderwerp: Hoofdstuk 1 : Snippereiland.   Hoofdstuk 1 : Snippereiland. Emptyzo jan 29, 2012 11:00 am

Axel werd wakker, ''au mijn hoofd, wat is er gebeurt?''
Hij hoorde een stem die zei: ''er viel een rotsblok op je hoofd, gelukkig heb je het allersterktste drakenschedel te wereld op je hoofd.''
''Wow wie ben jij! maar hoe dan ook, je hebt wel gelijk over dat drakenschedel.''
''O ik? ik ben Hugo, ik ben gestuurd door Meester Eon.''
''Wacht wat? Meester Eon?''
''Ja, ik leg het later wel uit, maar eerst moet je dit dorp redden! het word zometeen verwoest door een gigantische tornado!''
''Geen zorgen ik ga al!''
''Oke!''
Axel rende in volle vaart over de brug, maar toen hij er net over heen was, werd hij door een grote rookwolk en een kleine explosie tegen een steen geblazen.
''AH! verdorie wat was dat nou weer!?''
De rookwolk verdween en toen zag Axel dat de brug waar hij net overheen rende weg was, Axel was erg verbaasd.
Axel keek omlaag en zag de brug onder een gigantisch rotsblok liggen beneden, op een lager, klein skylandje.
''Zo... daar ben ik goed weggekomen...''
Axel rende zonder enige zorgen verder, hij zag een grote houten poort, hij sloeg de grote poort keihard kapot met zijn bijl.
''Nou die was ook niet echt stevig'', zei Axel hardop in zichzelf.
Een eindje verder zag hij een Mabu.
''O mijn hemeltje! een Skylander!''
''Hey, kan jij misschien dat kanon activeren en de poort doorbreken?''
Axel zag inderdaad een grote poort en het kanon.
Axel aarzelde geen moment en activeerde het kanon, met een grote explosie brak de muur doormidden.
Hij verkende de huisjes die er stonden totdat een groot rotsblok de weg versperde.
Axel kon geen kant meer op want achter zijn rug lag ook een rotsblok.
Axel zag een reusachtig rotsblok op zich af komen.
Hij dacht: dit is het eind, maar hij stak zijn bijl hoog in de lucht en opeens regende het rotsblokjes.
''WOOW! Wat een kracht heeft dit ding!''
De impact van die gebeurtenis bracht Axel op zijn volledige bewustzijn!
Hij stak zijn bijl naar voren en de grote ketting kwam eruit, dat het grote rotsblok vernietigde, dat deed hij ook met het rotsblok achter zich.
Hij gaf een kusje op de bijl en ging verder, daar ontmoette hij George, George was een Mabu, hij had gevraagd om een sleutel te vinden.
Maar Axel zocht en zocht... maar geen sleutel, opeens zag hij onder een rotsblok van de rotsblokkenregen, een gouden staafje, hij pakte het op en zag dat het de passende sleutel was.
Hij rende terug naar George en zijn vrienden en stak de sleutel in de poort, hij paste!'
Voodood zag een schatkist, die probeerde hij te openen, maar het lukte niet, dus gebruikte hij zijn bijl.
De sloten sprongen eraf en zo kon Axel de kist openen, er zaten prachtige juwelen en diamanten in.
Axel was verstijfd van de beeldschonigheid van de schatten.
Hij schudde zijn hoofd hevig, waar was hij mee bezig!
Maar hij stopte toch de schatten in het diepste gat van het schedel dat hij op zijn hoofd had.
Hij rende verder en kwam een prachtige fontein tegen, hij dronk wat water en ging verder, hij pakte de sleutel die dit keer wel direct te vinden was, stak hem in de poort, en ontmoette zo Steve, een mabu met een leuk vikinghelmpje op.
Hij had gezegd dat hij met zijn kracht de schildpad moest verplaatsen, want Blob kreeg hem niet op zij, met twee simpele duwtjes kreeg hij de schildpad opzij, hij ging direct verder.
Hij zag een poort, met een rare brug, hij stapte eroverheen en zag een cadeautje, het was een paars pakketje met een gele glitterstrik, hij maakte hem open en wist het weer, het was een vikinghelm, helmen waren er om er leuker uit te zien en daardoor meer zelfvertrouen te krijgen, dus hij zette de helm op zijn drakenschedel en ging snel terug, daar ontmoette hij Hugo weer.
''O Skylander u bent er weer!'', Axel zag Hugo weer.
''Zeg maar Axel zei hij.''
''Oke, uhm Axel, kan je op deze trampoline's naar flynn die balonnist daar springen? die brengt je naar de koninklijke familie, want die zit namelijk vast.''
''Natuurlijk!''
Axel sprong drie keer op de trampoline's en was bij Flynn.
''Kom we ga''.... zei Flynn direct maar voor Axel een enkele beweging kon maken, wer dhij opnieuw geraakt door een gigantisch rotsblok.
Axel was buiten bewustzijn.
Een half uur later werd hij wakker, hij zag de gigantische tornado nu pas echt goed, want de tornado en Axel waren allebei heel erg dicht bij de tornado!
Axel rende naar boven maar hij werd op een gegeven moment belaagd door zo'n ongeveer 25 chompies!
Axel gaf een luide kreet maar de chompies deinsden er niet voor terug, dus er was nog maar 1 oplossing: de bijl gebruiken.
Axel twijfelde geen moment en gaf een zwaai met zijn bijl: links, recht en nog eens links, en nog een keer rechts, hij bleef doorslaan, maar alle chompies waren al lang uitgeschakeld, hij zag het eindelijk en rende naar boven.
''O gossie jij Skylander weer gelukkig luister de konink''... Axel gaf hem een duwtje en zei snel: ''Sorry Blob'', ik weet al wat er gaande is.
Blob was duizelig en zei: ''woowhoowohkeee dnaannaa'' hij was een beetje koekkoek geworden, hij sloeg nog een paar chompies de grond in en schoof de schildpad opzij, de schildpad diende als opstapje, anders kon Axel er niet langs, hij rende naar boven, over de schildpad heen, activeerde het kanon, sprong supersnel over de trampoline's en pakte de sleutel, hij deed de poort van de koninklijke familie open, maar ook echt net op tijd, want dat stuk dat werd al weggezogen door de gigantische tornado.
Axel was net op tijd weg samen met de koninklijke familie, samen keken ze vanuit de luchtballon hoe hun eiland weggezogen werd, huizen, bruggen, de fontein! en nog veel meer was allemaal weg.
Een stevige wind trok de ballon mee, iedereen schreeuwde: ''WHAAAAAAAHHHAAAHHHA!'' maar Axel zag een hooggelegen Skyland en trok met zijn ketting van de bijl de ballon daarnaartoe.
Iedereen zuchtte, ze zagen de tornado langzamerhand wegvagen.
''Oke de kust is veilig, fjieuw, bedankt Axel.''
''Geen dank Hugo.''
''Flynn, ga eens even naar de ruïnes, dan leggen we Axel alles uit.''
Toen ze bij de ruïnes aankwamen, zag Axel al wel een vage cirkel.
''Daar stond de Kern Van Licht'', zei Hugo, Axel schrok.
Hugo en Flynn en de hele koninklijke familie was al blij dat hij het nog wist!
''Waar is de Kern Van Licht nu?'' zei Axel.
''Kaos heeft het opgeblazen, de verschillende stukken liggen overal in skyland's, nou ja de grote gebieden dan.
Ah juist'', zei Axel tegen Hugo.
''Dus... wanneer vertrekken we?''
''We moeten eerst nog Cali bevrijden van de verradelijke velden, zij kan ons verder helpen.''
''O oke, waar wachten we dan nog op? we gaan!''
Ondertussen hoorde Flynn, Hugo en ook Axel de koninklijke familie dicusiëren.
''Mammie, Pappie, ik wil met jullie mee!''
''Sorry quickley, maar wij gaan helpen ons eilandje weer op te bouwen, bovendien kan je misschien wel leuke spelletjes doen en op avontuur gaan met Hugo, Flynn en Axel!''
Quickley, het zoontje van de koning en koningin zei: ''al goed mammie, ik blijf wel hier.''
''We komen wel langs hoor, we blijven hier elk nachtje slapen.''
''Goed dan'', Quickley gaf haar moeder en vader een kusje op de wang.
''Dag!''
Hugo, Flynn, Quickley en Axel zwaaiden.
''Oke, ik ga me voorbereiden en informatie zoeken waar de stukken van de Kern Van Licht kunnen zijn.''
''Ik ga kijken welke kant we op moeten op de kaart.''
''Axel zullen wij tikkertje spelen?''
''Uhh.. ok is goed.''
Quickley tikte Axel en zo ging het maar door.

Laatst aangepast door Axel op ma jan 30, 2012 4:53 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Damian
Admin

Man Aantal berichten : 164
Gems : 41

Character sheet
Groepsnaam: X
Leeftijd: I lost my mind so...
Partner: No and I guess I don't want one

BerichtOnderwerp: Re: Hoofdstuk 1 : Snippereiland.   Hoofdstuk 1 : Snippereiland. Emptyzo jan 29, 2012 5:58 pm

~mag ik je wat tips geven?~

~Deze post is goed, dat zeg ik eerst, en dat meen ik! Maar je moet niet na elke zin een spatie doen, want dat geeft de indruk dat je post niet lang genoeg is. Het is voor de anderen ook makkelijker als je leestekens gebruikt als Axel, Hugo of iemand anders praat. En je hoeft niet het hele hoofdstuk na te spelen, je mag ook je fantasie gebruiken. Ook is het verstandig als je op dezelfde plek blijft als waar het volgens het forum is, in dit geval Snippereiland. En als laatste, zet geen "Einde" aan het einde van je post, tenzij het topicverhaal is afgelopen (dit kan zijn na een paar posts, maar ook nadat er al drie pagina´s zijn).~
Axel
Level 1
Level 1
Axel

Man Aantal berichten : 88
Gems : 27

Character sheet
Groepsnaam: Voodood's!
Leeftijd: 10
Partner: -----------------------

BerichtOnderwerp: Re: Hoofdstuk 1 : Snippereiland.   Hoofdstuk 1 : Snippereiland. Emptyma jan 30, 2012 4:32 am

o oke maar dit is geen mulltiple.
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Hoofdstuk 1 : Snippereiland.   Hoofdstuk 1 : Snippereiland. Empty

Hoofdstuk 1 : Snippereiland.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Skylands :: Gevaarlijke Gebieden :: Zwevende weiden :: Snippereiland-
Ga naar: