Character sheet Groepsnaam: Voodood's! Leeftijd: 10 Partner: -----------------------
Onderwerp: Gezocht! : Voodood Vriendjes! do jan 26, 2012 11:39 am
Hoi ik ben Voodood, ik zoek wat vriendjes, broers of zussen mogen ook, ook wel ouders, het liefste alleen Voodood, of een magie skylander.
bedankt alvast!
Damian Admin
Aantal berichten : 164 Gems : 41
Character sheet Groepsnaam: X Leeftijd: I lost my mind so... Partner: No and I guess I don't want one
Onderwerp: Re: Gezocht! : Voodood Vriendjes! zo jan 29, 2012 6:17 am
even voor de duidelijkheid: Voodood kunnen alleen jongens zijn, dus... Ja, ik weet het, het is vaag...
Axel Level 1
Aantal berichten : 88 Gems : 27
Character sheet Groepsnaam: Voodood's! Leeftijd: 10 Partner: -----------------------
Onderwerp: Re: Gezocht! : Voodood Vriendjes! zo jan 29, 2012 6:42 am
... het maakt toch niet uit? ik vind het juist leuker als jongens en meisjes iedere skylander kunnen zijn. ik wil ook wel cynder zijn, dat lijkt mij gewoon leuker. maar ja, jij bent de baas dus alleen jongens dan maar.
Onderwerp: Re: Gezocht! : Voodood Vriendjes! zo jan 29, 2012 6:52 am
Volgens mij mag je wel Cynder zijn want je kan je eigen geslacht instellen en die van je RPG personage dat kan ook verschillnd zijn.
Axel Level 1
Onderwerp: Re: Gezocht! : Voodood Vriendjes! zo jan 29, 2012 7:02 am
Ja oookk daarom maar mij lijkt het leuker om gewoon te doen dat jongens ook sonic boom, whirlwind, Hex en Cynder kunnen zijn.. en dat meisjes ook Camo Spyro enzo kunnen zijn, dat lijkt mij leuker.
Damian Admin
Aantal berichten : 164 Gems : 41
Character sheet Groepsnaam: X Leeftijd: I lost my mind so... Partner: No and I guess I don't want one
Onderwerp: Re: Gezocht! : Voodood Vriendjes! zo jan 29, 2012 7:05 am
OK, sorry, maar ik had het gewoon zo begrepen toen ik hier op dit forumkwam... Dit is eigenlijk ook niet mijn forum, maar Sybill's
Axel Level 1
Onderwerp: Re: Gezocht! : Voodood Vriendjes! zo jan 29, 2012 7:33 am
Sybill Level 2
Aantal berichten : 129 Gems : 34
Character sheet Groepsnaam: Leeftijd: 13 Years of lonelyness Partner:
Onderwerp: Re: Gezocht! : Voodood Vriendjes! zo jan 29, 2012 7:41 am
Umm, je mag ieder geslacht zijn bij elke Skylander, ^^
En Axel, dat is dus spam..
Axel Level 1
Onderwerp: Re: Gezocht! : Voodood Vriendjes! zo jan 29, 2012 7:49 am