Character sheet Groepsnaam: X Leeftijd: I lost my mind so... Partner: No and I guess I don't want one
Onderwerp: Re: algemene kletstopic zo dec 18, 2011 7:44 am
ok... Skylanders is nog steeds cool en Cookie is al level 3 :3
Sybill Level 2
Aantal berichten : 129 Gems : 34
Character sheet Groepsnaam: Leeftijd: 13 Years of lonelyness Partner:
Onderwerp: Re: algemene kletstopic zo dec 18, 2011 9:31 am
Toch niet snel terug, maar het blijft leuk. Ik denk niet dat ik nog gebieden ga maken deze week..
Damian Admin
Aantal berichten : 164 Gems : 41
Character sheet Groepsnaam: X Leeftijd: I lost my mind so... Partner: No and I guess I don't want one
Onderwerp: Re: algemene kletstopic ma dec 19, 2011 3:47 am
ik heb die lijst met Skylanders trouwens af ^^ en verder: verveel..
Sybill Level 2
Onderwerp: Re: algemene kletstopic ma dec 19, 2011 6:37 am
Me 2, nu heb ik het koud..
Damian Admin
Onderwerp: Re: algemene kletstopic di dec 20, 2011 4:27 am
ik heb het ook koud... is er misschien iets wat ik nog kan doen? Op dit topic volspammen na?
Soren Level 1
Aantal berichten : 19 Gems : 2
Character sheet Groepsnaam: Flying solo x Leeftijd: Partner:
Onderwerp: Re: algemene kletstopic di dec 20, 2011 6:07 am
Halloes. Wat gaaf dat hier een forum over is n_n Is het trouwens al open voor leden om aan te melden? Maar ik kwam eigenlijk hier in het topic om te vragen of het puntje achter mijn naam kon worden weggehaald :3
Damian Admin
Onderwerp: Re: algemene kletstopic di dec 20, 2011 6:12 am
zal gebeuren! hoe ben je hier eigenlijk terechtgekomen?
Soren Level 1
Onderwerp: Re: algemene kletstopic di dec 20, 2011 6:17 am
Nou.. XD Het is nog niet gepromoot ofzo dat ik weet. Maar de nieuwere fora zijn meestal al te vinden op de site van actieforum zelf bij overzicht van fora n_n Daar stond deze ook tussen. Zo epic <3 Maar ik wil wel voor zolang wachten enzo als alles nog niet af is. ;x
Damian Admin
Onderwerp: Re: algemene kletstopic di dec 20, 2011 6:18 am
vaag... Wist ik nog niet... Ik hoop wel dat dit forum NIET doodgaat, net zoals de meetse van mijn forums ;.;
Soren Level 1
Onderwerp: Re: algemene kletstopic di dec 20, 2011 6:23 am
Dat zou echt doodzonde zijn ;c Er is geen enkele andere RPG in het thema van Spyro-dingetjes. Trouwens, ben ik allowed om al berichten te plaatsen in het RPG-gedeelte of heb je liever van niet tot het officieel open is en andere mensen zich ook kunnen aanmelden? n_n Want ik neem aan dat dat het nog niet is o3o
Damian Admin
Onderwerp: Re: algemene kletstopic di dec 20, 2011 6:27 am
het MAG wel... Ik moet dit topic echt niet volspammen x3 Ik wil de regels niet overtreden, ik heb ze niet opgesteld, maar ben wel een van de twee Admins van het forum...
Soren Level 1
Onderwerp: Re: algemene kletstopic di dec 20, 2011 6:29 am
Yay! En ik zal ook niet spamselen ;3 Wat ik nu eigenlijk wel aan het doen ben. Oomph. Al was het wel om die paar vraagjes te stellen. Maar ik ga maar eens eten n_n
Damian Admin
Onderwerp: Re: algemene kletstopic di dec 20, 2011 6:31 am
OK, smakelijk
Sybill Level 2
Onderwerp: Re: algemene kletstopic di dec 20, 2011 6:35 am
Hey, Ik zie een nieuw lid. Zit je ook nog op andere fora? Zo ja, welke?
Damian Admin
Onderwerp: Re: algemene kletstopic di dec 20, 2011 6:36 am
even voor het geval dat je het wil weten: Ik heb hier echt niets mee te maken!
Soren Level 1
Onderwerp: Re: algemene kletstopic di dec 20, 2011 6:43 am
Nu-uh, don't worry ;o Ik heb het forum helemaal zelf gevonden. En ik kan een link geven om het te laten zien, maar dat kan ik nu nog niet omdat nieuwe gebruikers binnen zeven dagen geen links mogen plaatsen van actieforum );
Ik zit nog op Starshine Academy n_n En een tijdje op Memories Last, maar daar ben ik niet echt meer actief op. Maar nu moet ik echt eten XD
Damian Admin
Onderwerp: Re: algemene kletstopic di dec 20, 2011 6:46 am
ik stop nu ook, ik moet stoppen, maar ik wil niet
Sybill Level 2
Onderwerp: Re: algemene kletstopic di dec 20, 2011 7:47 am
@Splashy; Ik geloof je echt wel, heuwr, ^^
@Soren; Dan ken ik je niet, zit alleen op WC en PokeRPG (En nog vele anderen die ik vergeet..) Maar ja, het is hier nu al wat gezelliger.
Soren Level 1
Onderwerp: Re: algemene kletstopic di dec 20, 2011 9:32 am
Eén van de oud-admins was ook admin op PokeRPG geloof ik ;o En nu ben ik zelf admin op Starshine n_n Maar ik ga maar eens iets nuttigs doen. Zoals Soren voorstellen ;3 Het is best weird. In mensenvorm kan ik meisjes niet RPGen. Met dieren en andere creatures ligt dat weer anders ;x
Sybill Level 2
Onderwerp: Re: algemene kletstopic di dec 20, 2011 10:04 am
Super awesome onderschrift, ^^ Ik ken SA niet echt, weet ook bijna niet waar het over gaat. Naja, misschien ik ooit als nieuw lid kom binnen wandelen en dan ben jik de Admin. Hahaha, X'D
Soren Level 1
Onderwerp: Re: algemene kletstopic di dec 20, 2011 10:41 am
Ik kan Skylanders op SSA promoten zodra het open is. En andersom, als dat geen probleem is tenminste. Maar dat ga ik niet nu meteen doen, anders komt het zo over alsof ik alleen om te promoten me hier heb aangemeld o3o En thanks n_n Misschien dat ik een aanvraagjesshop open bij de creatieve sectie.
Sybill Level 2
Onderwerp: Re: algemene kletstopic wo dec 21, 2011 3:38 am
Heb 'm gezien, De gebieden moeten nog wat worden bijgewerkt, heel misschien daar plaatjes, maar die zijn moeilijk te vinden. Maar als je wat gebieden weet, we gebruiken die van de game, dan mag je het wel pb'en.
Damian Admin
Onderwerp: Re: algemene kletstopic wo dec 21, 2011 5:09 am
weet je wat me opvalt: alle namen tot nu toe beginnen met een S
Sybill Level 2
Onderwerp: Re: algemene kletstopic wo dec 21, 2011 5:46 am
Hahaha, ja dat klopt. Ik heb de post voor Soren al af, 1200 woorden! Misschien wel grootste post ooit!
Damian Admin
Onderwerp: Re: algemene kletstopic wo dec 21, 2011 5:49 am
ik ben niet zo goed in mensachtigen RPG-en, ik hyeb eigenlijk alleen maar katten ge-rpgt en heel even een wolf